המדריך השלם לאטרקציות המומלצות ביותר בניו יורק

כך תיכנסו בקלות ובמהירות לכל האטרקציות המומלצות של ניו יורק ללא תורים!

ברוכים הבאים למדריך האטרקציות המומלצות של ניו יורק

ניו יורק היא אחת הערים היפות והמהנות ביותר בעולם ומציעה אינסוף אפשרויות למטיילים הרבים הפוקדים אותה מדי שנה. ניו יורק הייתה תמיד אחד היעדים המבוקשים ביותר לתיירים הישראלים וזהו בדיוק הזמן לתכנן בצורה נכונה וחכמה את הטיול, ולבדוק מה אפשר לעשות ולראות שם.

האטרקציות של ניו יורק פופולריות ומבוקשות ביותר ואם לא תיערכו בהתאם, סיכוי גבוה מאוד שתיאלצו להמתין זמן רב בתורים הארוכים שעשויים להימשך לעיתים שעות רבות. לכן, כדאי מאוד לרכוש כרטיסים מבעוד מועד באמצעות האינטרנט וכך להרוויח גם את קיצור הזמן המשמעותי בתורים וגם לשריין כרטיסים לכל אטרקציה שתבחרו.

אז כדי לצמצם לכם את התכנון והארגון, אספנו לכם כאן את האטרקציות המומלצות והפופולריות ביותר בניו יורק שנחשבות ל-Must See וניתן להזמין בהם כרטיסים מראש ולהתחמק מהתורים הארוכים.  הנה הן לפניכם:

האטרקציות הפופולריות והמבוקשות ביותר בניו יורק

פסל החירות הוא ללא ספק אחת האטרקציות הפופולריות והמבוקשות ביותר בניו יורק. הפסל שוכן על אי ממול מנהטן כשההגעה לשם היא במעבורת בלבד.

האטרקציה החדשה והמדוברת של ניו יורק – תצפית מדהימה על מרפסת שקופה מיוחדת של גורד שחקים בגובה של כ-300 מטר! לא להחמיץ!

הדרך המושלמת לטייל ברחבי ניו יורק!

עוד אטרקציות שחייבים לבקר בהן בניו יורק!

אטרקציות מומלצות למשפחות עם ילדים בניו יורק

ועוד כמה אטרקציות פופולריות ומומלצות בניו יורק

טיולים מומלצים הלוך חזור של יום אחד מחוץ לניו יורק

טיול מודרך באוטובוס פרטי של יום אחד היוצא מניו יורק לוושינגטון די סי ופילדלפליה וכולל ביקור בבית הלבן ועוד הרבה מאוד אטרקציות פופולריות.

טיול של יום אחד היוצא מניו יורק למפלי הניאגרה וכולל הסעה הלוך חזור עם אוטובוס ממוזג עם Wi-fi, מדריך צמוד, שייט ליד המפלים ועוד.

סיורים שווים בניו יורק!

copyrights ©