פארק גארדלנד

המדריך השלם לביקור בגארדלנד - איך תעקפו את התורים? כמה עולים כרטיסים? ומהם המתקנים המומלצים?

פארק גארדלנד הוא פארק השעשועים הגדול ביותר באיטליה ואחד הפארקים השווים ביותר באירופה בכלל. במדריך הבא, ריכזנו עבורכם את המידע העדכני ביותר שנחוץ לדעת לפני ביקור בפארק – כמה עולים כרטיסים? איך עוקפים את התורים? מהם המתקנים הכי מומלצים? איך מגיעים? מהן שעות הפעילות? ועוד טיפים חשובים. בקיצור, מדריך חובה לפני ביקור בפארק!

מאת: אורי צור

פארק גארדלנד (Gardaland) הוא פארק השעשועים הגדול והפופולרי ביותר באיטליה. מדי שנה, מושך אליו הפארק מיליוני תיירים מכל העולם, ביניהם גם מטיילים ומשפחות ישראליות רבות שמגיעים לאיזור במסגרת חופשה כוללת באגם גארדה המקסים שבצפון איטליה.

הפארק ממוקם על אגם גארדה הידוע הנחשב לאחד האיזורים הפופולריים ביותר למשפחות עם ילדים באיטליה ומציע מגוון גדול של מתחמים ומתקנים המתאימים לכל סוגי הילדים ולכל הגילאים. כמו כן, מציע הפארק גם את פארק עולם המים (Sea Life) המציע אקווריום ענק עם מאות יצורים ימיים מיוחדים וגם את פארק המים לגולנד.

אז אם גם אתם מתכננים חופשה משפחתית בצפון איטליה, אסור לכם לפספס ביקור בפארק המקסים הזה אך חשוב לתכנן היטב את הביקור, עוד לפני שמגיעים. לצורך כך, הכנו לכם מדריך מושקע והמקיף ביותר ברשת שבו תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת על הפארק. החל מדרכי הגעה, שעות פעילות, מחירי כרטיסים עדכניים, מתקנים מומלצים, טיפים לעקיפת התורים,

garda

היכן ממוקם הפארק ומהי הדרך הקלה והמהירה ביותר להגיע לשם?

פארק גארדה לנד ממוקם בחלקו הדרומי של אגם גארדה הנפלא והמתויר להפליא שבצפון איטליה. הערים הגדולות הסמוכות לו הן מילאנו (כשעתיים נסיעה), ונציה (כשעה וחצי נסיעה) או בולוניה (קרוב לשעתיים נסיעה). ניתן כמובן להגיע לפארק מערים אלו אך למעשה, רוב המבקרים בפארק, עושים זאת כחלק מחופשה משפחתית רחבה באגם גארדה שסובב סביבו עיירות נופש רבות ואינסוף מלונות וצימרים שונים, ומגיעים אליו ליום אחד או שניים מתוך החופשה המלאה.

רבים מהמטיילים הנמצאים בחופשה בעיירות סביב אגם גארדה, מחזיקים ברכב שכור במהלך החופשה, ובמקרה כזה, ההגעה לשם היא יחסית פשוטה ונוחה באמצעות הכבישים המהירים. מומלץ להיעזר בוויז או באפליקציית המפות של גוגל.

אם אתם לעומת זאת ללא רכב, ניתן להגיע באמצעות הרכבת. תחנת הרכבת הקרובה ביותר לגארדה לנד היא התחנה "Peschiera del Garda railway station". המרחק מתחנה זו לפארק היא כמה ק"מ ספורים וישנן גם הסעות חינם (שאטלים) היוצאות לפארק ובחזרה מדי חצי שעה.

כרטיסים ומחירים

מחיר הכרטיסים לפארק גארדה לנד עומד נכון להיום על 49 יורו לאדם. זהו המחיר עבור כניסה לפארק ליום אחד. ישנה אפשרות במעמד הרכישה לרכוש כרטיסים ליומיים בעלות של 61 יורו לאדם. ניתן גם לרכוש כרטיס משולב לגארדלנד המציע כניסה לפארק + כניסה ל-SeaLife שעולה 54 יורו לאדם (תוכלו גם לרכוש כרטיסים רק לסי לייף כאן).

שימו לב: גארדה לנד עמוס במבקרים ומבוקש מאוד בקרב מטיילים מכל העולם בכל עונות השנה. לכן, אתם לא מעוניינים לבלות שעות ארוכות בהמתנה בתורים בקופות הכרטיסים בפארק, הדרך הנכונה והמומלצת היא לדאוג לרכישת כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט וכך גם להבטיח לעצמכם כרטיסים פנויים בתאריך המבוקש, וגם להגיע לפארק ומיד להיכנס באמצעות הסמאטרפון, ללא המתנה בתורים הארוכים שבכניסה.

תוכלו לרכוש מראש את הכרטיסים דיגטליים באמצעות אתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים, שמציע בעמוד הבא כרטיסים מהירים (Fast Track Entry) בממשק קל וידידותי לרכישת כרטיסים וגם תמיכה בצ'אט 24/7, או באמצעות אתר "GetYourGuide" המצוין והמומלץ גם הוא, בעמוד הבא.

אלו הם סוגי הכרטיסים לפארק גארדלנד:

המתקנים והאטרקציות הפופולריים ביותר בפארק גארדלנד

גארדה לנד הוא פארק גדול מאוד המציע עשרות רבות של אטרקציות שונות (37 אטרקציות סה"כ), מתוכם כ-7 רכבות הרים ו-4 מגלשות מים, ומדי שנה מתווספים לפארק אטרקציות חדשות. אם תרצו, תוכלו לראות את כל המתקנים בצורה מסודרת במפת הפארק, באתר הרשמי כאן.

מתוך מגוון המתקנים השונים, להלן האטרקציות והמתקנים שאסור לפספס ונחשבים למבוקשים ולפופולריים ביותר בפארק גארדלנד:

רפטור (Raptor)

קולורדו (Colorado Boat)

בלו טורנדו (Blue Tornado)

ממותה (Mammut)

רעמסס (Ramses)

טיפ: בשעות הצהריים, רבים מהמבקרים עוצרים לארוחת צהריים במתחמי האוכל של הפארק. נצלו את הזמן הזה ובקרו בשעות אלו במתקנים הפופולריים, בשעות אלו, התורים הם הקצרים ביותר במהלך היום.

אוכל ומסעדות בגארדה לנד

כמו בכל הפארקים הגדולים, גם בגארדה לנד ישנם מתחמי אוכל רבים עם סוגים שונים של אוכל. המחירים לא זולים כפי שבוודאי כבר חשבתם, והמחיר לארוחה יעלה לכם לפחות כ-25 יורו לאדם. אבל תמיד אפשר לחסוך ולהגיע עם סנדוויצי'ים שהכנתם מבעוד מועד. ישנו בפארק מתחם גדול של מדשאות שבו תוכלו לעצור לפיקניק משפתי נחמד.

שעות פעילות הפארק

פארק גארדלנד פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 10:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה. שימו לב: השעות עשויות להשתנות מעת לעת.

מה חשבו המטיילים הישראלים על פארק גארדלנד באיטליה?

גארדלנד
4.4
מבוסס על 108187 ביקורות
powered by Google
Emilio ScottoEmilio Scotto
11:03 20 Sep 23
יפה תואר
María Paz LorenzoMaría Paz Lorenzo
10:57 20 Sep 23
לא ייאמן!! אני ממליץ ללכת ביום שבוע, וכך גם פחות זמן בתור
daniela faraonedaniela faraone
09:53 20 Sep 23
הכל יפה כמו תמיד, אבל אתה לא יכול לשלם את אותו כרטיס בזמן סגירה מוקדמת ופתיחת פארק ב-12 או 1 בצהריים!?לפחות תחייבו פחות, מכיוון שהזמן להתנייד בפארק מצטמצם.תודה
Denise BogarDenise Bogar
09:40 20 Sep 23
Marko OlamaMarko Olama
09:35 20 Sep 23
מקום נהדר לבילוי עם ילדים
Eleonora ZivelonghiEleonora Zivelonghi
10:31 15 Sep 23
Janka XYZJanka XYZ
10:08 15 Sep 23
פארק שעשועים נהדר! אבל אין הרבה לילדים מתחת לגובה 110 ס"מ. אם ילדים מעל 100 ס"מ צריכים לשלם את המחיר המלא ובקושי יכולים לבקר בכלום, זה לא שווה את זה. גם למכשירים שמיועדים ככל הנראה לילדים בני שלוש, הילד חייב להיות בגובה 105 ס"מ. גם זה נלקח ברצינות רבה. ילדים ומבוגרים שנהנים מרכיבה על רכבות הרים וטיולי מים פראיים הגיעו למקום הנכון. היינו שם באמצע ספטמבר וכמעט לא היינו צריכים לעמוד בתור כדי לעלות לרכיבות.
filippo lorussofilippo lorusso
09:02 15 Sep 23
מקום מרהיב
Mattia PelliccioniMattia Pelliccioni
07:09 15 Sep 23
אחד מפארקי השעשועים היפים באירופהאטרקציות לכל הגילאים, נהניתי מאוד.
Matteo SapiaMatteo Sapia
07:08 15 Sep 23
פארק שעשועים נחמד וגדול מאוד, אתה שם לב שהמבנים מזדקנים ופחות מטופלים שנה אחר שנה, בכל זאת זה נשאר מקום נהדר להעביר בו יום כיף, הפגם היחיד לדעתי, האנשים שיש להם אפשרות רוחץ אותך באטרקציות עם מים, אם אני נרטב מעט בזמן אטרקציית המים אין בעיה שכן הזהירו אותי מהשלטים אבל אין מצב שאדם משלם כדי להירטב ואני צריך לצאת מהאטרקציה כמו שאני לטפטף לא משנה כמה אני רטוב. בהחלט יש להסיר מכיוון שלא רק ילדים הולכים לגארדלנד אלא גם מבוגרים שלא אוהבים לקבל סילוני מים מאנשים שאין להם מה לעשות מלבד כדורי חזה.
Alessio BanchieroAlessio Banchiero
10:30 10 Sep 23
מערכת דילוג על הקו היא מערכת טובה לשירותים מסוימים כגון תחבורה. במגרש משחקים זה מסתכן בפירוש שגוי על ידי אנשים צעירים. המתנה בתור היא אחד מכללי היסוד של החינוך האזרחי.
S. B.S. B.
10:27 10 Sep 23
michela sandonmichela sandon
10:27 10 Sep 23
FEDE LAVFEDE LAV
10:23 10 Sep 23
זה השאיר אותי מופתע. איזו חוויה נהדרת אני מקווה שהמקום הזה יחזיק מעמד 😂😂❤️❤️❤️
Rodica RotariRodica Rotari
10:21 10 Sep 23
זו לא הייתה חוויה נהדרת, למעשה הייתי אומר די נורא. זה יקר מדי עבור מה שהוא מציע.
Thomas O.Thomas O.
10:38 05 Sep 23
הייתי ב-Gardaland יותר מעשר פעמים, אבל הביקור אתמול היה כזה חוצפה שכנראה אמנע מהזבל הזה עוד הרבה זמן. בגלל הקורונה, הפסקה בגארדלנד היא אסון – ואני לא היחיד שאומר את זה.מעולם לא ראיתי הרבה אורחים כועסים במקום אחד. זאת מהסיבות הבאות:- הפארק מציין באתר האינטרנט שלו שחובה להזמין כרטיסים, שכן הכניסה מוגבלת. למרות זאת, הפארק היה מוצף לחלוטין- כמעט כל האטרקציות הנחשקות (רכבות הרים, אטרקציות מים) דרשו אפליקציה כדי להבטיח כמעט מקום בתור. זה פשוט טיפשי שהיו מאות אנשים בתור וזמן ההמתנה הממוצע היה שעתיים (!). בנוסף, תוכלו לעמוד בתור רק באטרקציה אחת בכל פעם לכל סמארטפון. אז הצלחנו לעמוד בתור באטרקציה אחת (!!) לכל הערב (היה לנו את כרטיס הערב שאיתו ניתן היה להיכנס מ-17:00). עם זאת, גרוע עוד יותר היו כמה אטרקציות כמו הראפטור, שהיו כל כך צפופות עד שלא יכולתם לחכות בתור…- אדם די נשאר לבד עם המצב. לצוות יש כישורי אנגלית מוגבלים או שאינם מכירים את האפליקציה, מה שמוביל לתסכול ובזבוז זמן רב.- למרות המיקום הבלתי מקובל בפארק, הגברת בדלפק השירות סירבה לתת לנו החזר.כעת ביקשתי החזר מהבנק שלי מכיוון שהשירות ששילמתי עבורו לא היה הולם לחלוטין.יכול רק לייעץ בחום נגד גארדלנד במהלך קורון. אתה רק תכעס, אבל כנראה. גם קצת נדהם איך המפעילים של גארדלנד ממשיכים.נ.ב.: גארדלנד מנסה לצנזר את ביקורות גוגל. הייתי צריך לפרסם מחדש את הפוסט הזה כדי שיהיה גלוי.
Massimo ProsperiMassimo Prosperi
10:29 05 Sep 23
Mattia BettoniMattia Bettoni
09:49 05 Sep 23
Aldo SirmioniAldo Sirmioni
09:44 05 Sep 23
חזר לכאן אחרי שנה וקיוויתי לראות שיפור, הכל דהוי (יותר משנה שעברה), העצים לא זזו ולא מדברים כבר שנים והפיראטים מגונים זה בעיקר חשוך ואיפה היו מעניינים דברים השתנו עם מסכים חסרי תועלת.
Marco CaláMarco Calá
09:35 05 Sep 23
Vl JokicVl Jokic
10:19 31 Aug 23
אוהב את זה
Os_zombie zOs_zombie z
09:44 31 Aug 23
פארק סופר מומלץ, היינו שם באוגוסט 2022 יומיים ברציפות ויצאה כחוויה נפלאה, הפארק מטופח מאוד, האטרקציות יפות ויש נקודות ריענון שונות שמאוד אהבתי, אני מקווה לחזור בקרוב
Martin DeckerMartin Decker
09:02 31 Aug 23
פארק נחמד עם הרבה רכבות הרים. מתאים לגדולים ולקטנים. המחיר בסדר. מחירי המזון תואמים את גדלי המנות. מה שלדעתי חבל: אם כבר הולכים על קיימות אז כדאי להשמיט גם את מנות הקטשופ.היה יום נעים ואשמח לחזור.טיפ: לכו בהחלט ביום מזג אוויר גרוע. אז לא קורה הרבה ולא צריך לעמוד בתור הרבה זמן.קח איתך שתייה ואוכל ואז תחסוך הרבה כסף 💸
Stefania FloridiaStefania Floridia
08:45 31 Aug 23
ביקרתי בפארק אתמול 30/8/23 עם בעלי והילדים שלנו. נהנינו מאוד, אין תלונות על הפארק והצוות באטרקציות, הכל ידידותי ומקצועי. הפתק השלילי היחיד שעליו אני לא נותן את 5 הכוכבים בגלל עובד של חוות באפלו, שילמתי עבור שני קפה בקופה, האדון המדובר נתן לי את השינוי שבדקתי מיד לאחר שהגעתי ל- צד מאחר שהיו לי אנשים מאחורי חיכו להזמין.. 2.10 היו חסרים מהשאר, עליהם דיווחתי מיד לאדון המדובר. מי שהשיב בגסות רבה שיכול היה להיות אני או שאאבד אותם או שאכניס אותם לכיסי ולהעמיד פנים שלא קיבלתי אותם, הוא למעשה קרא לי לא ישר. זו לא נראית לי כמו התנהגות מנומסת ונכונה. האדון רצה להיות חכם כי אני בטוח לחלוטין בשינוי שקיבלתי גם כי הייתי מאוד זהיר כשהוא שם לי את המטבעות לידיים כדי שלא יפלו. לכן אני ממליץ לך להיות זהיר אם אתה עוצר בבר הזה.
MIAxMIAx
10:48 26 Aug 23
Christoph WelsChristoph Wels
10:47 26 Aug 23
הפארק בסדר… רוב האטרקציות ישנות יותר. זה בולט במיוחד ברכבות ההרים. שמאן וטורנדו כחול למשל. הם כל כך קשים שהנסיעה כואבת ואינה מהנה.הכל מסודר ומתוחזק מאוד. במיוחד האזורים לילדים קטנים יותר מושכים מאוד.ניתן להרחיב את השילוט בפארק. אבל המטרד הגדול ביותר הוא ההסמכה של העובדים. בפארק שנמצא באזור תיירות ופונה במפורש לקהל בינלאומי, סביר לצפות שלכל הצוות יהיה לפחות ידע בסיסי באנגלית. במיוחד באזורים הרלוונטיים לבטיחות, בעת העלייה והשימוש ברכבת, לא יכול להיות שהסברים והודעות נעשים רק באיטלקית.
Brigitte JungBrigitte Jung
10:38 26 Aug 23
Simone CampaniniSimone Campanini
10:32 26 Aug 23
נכנסתי בערב, בטוחה בהפתעתי את בני בן השלוש. אני מציין שהביקור האחרון שלי מתוארך לפני כ-15 שנה. ובכן מה אני יכול להגיד, אכזבה גדולה! אי קיום מופעי ערב (לעומת מה שזכרתי!), תאורה קטנה וכתוצאה מכך קושי בזיהוי הרכיבות. הרושם הוא שהם חוסכים כסף ועם 25 יורו דמי כניסה זה משאיר טעם מר בפה! אני מאוד מצטער!
AndreeaAndreea
10:29 26 Aug 23
הפארק הזה הותיר אותנו עם טעם מר. הרבה אטרקציות נסגרו מהאדרנלין, הרבה מיושנות. בתחילה חשבנו שאולי הפארק מיועד לילדים, אבל כל הבתים והחללים משמשים רק לשטחי מסחר, אין בתים שבהם ילדים יכולים לשחק או לחיות חלק של הסיפור שדיסנילנד מקדם כל כך הרבה. יקר עבור מה שהפארק הזה מציע, אכזבה גדולה! לעולם לא שוב…
david Martindavid Martin
10:54 21 Aug 23
הפארק בסדר, אנחנו לא הולכים להגיד אחרת (משהו ישן אבל בסדר).מה שנראה לי ממש חבל זה שרוב הסוככים על הזנבות נשברו ולא תוקנו כמה שיותר מהר. בנוסף לכך שאין בפארק מזרקות שתייה (רק 1).הייתי מעמיד את מנהלי הפארק בתור כל היום, בשמש ומעל 35 מעלות כדי לראות מה הם חושבים.
Giuseppe TaneseGiuseppe Tanese
10:41 21 Aug 23
מחיר 56 לאדם, שעתיים תור מתחת לשמש לכל אטרקציה מבישה, אוכל גרוע במחיר גבוה, פיצה קפואה לפי הנתח.
Andrea AlfonsiAndrea Alfonsi
10:00 21 Aug 23
הכל יפה….
Corrado ViganòCorrado Viganò
09:59 21 Aug 23
SH&N PBSH&N PB
09:55 21 Aug 23
yaffa yakubovyaffa yakubov
13:41 21 Jul 23
לונה פארק ענקקק , כל מתקן מעניין , יש אולם עם סרט 4D היה מושלם!!! נהנינו מאוד !! המחיר יקר מאוד מאוד מאוד (היינו 6 נפשות ויצא מאוד יקר ) האוכל בפנים קצת יקר לא כפי שאמרו לנו כפול שלוש במחיר , אבל מאוד דומה למחירים בארץ בלונה פארק או בסופרלנד , בסך הכל היה לנו יום טוב יחסית התורים לא היו ארוכים , אנחנו הגענו לא מהבוקר אלא מהשעה 16:00 בערך ונשארנו עד הסגירה 23:00 והספקנו המון מתקנים , ההמתנה הכי ארוכה היתה בג'ומנג' אדוונצ'ר שהיה מתקן שווה המתנה ! , לפני הפארק הזה בשעות החמות של הבוקר היינו במתחם ליד בsea life שהוא מקורה (אומנם לא ממוזג אבל היה נעים) בסופו של דבר היה מהנה מאוד למרות המחיר היקר !
פארק לכל המשפחה מסודר על פי נושאים. יש מתקנים לכל הגילאים כולל רכבות אקסטריםאנחנו הספקנו את כל הפארק ביום אחדמזנונים ומסעדות יש בשפע ומגוון רחבנפתח בשעה 10:00 עד 23:00 יש מגוון הופעות אומנותיות והחניה בתשלוםהיה כייף
שרה לוגרשרה לוגר
16:23 12 Jul 23
יש המון מתקנים ממש שווים לכל הגילאים. תענוג.
gabi Hadadgabi Hadad
15:35 11 Jul 23
מקום חובה! חם בטירוף, תביאו הרבה מים.
אלברט עזראאלברט עזרא
06:27 28 Jun 23
מקום יפה מושקע לכל גיל.יום אחד לא מספיק
DefiantTRexDefiantTRex
13:25 15 Jun 23
חוויה מטורפת לכל המשפחה ממליץ בחום
Shahar MayerShahar Mayer
20:28 07 Apr 23
פארק מקסים. לא ענק. מתאים יותר לילדים קטנים . ניתן לסיים הכל ביום אחד.
haim gootmanhaim gootman
11:26 05 Apr 23
פארק שעשועים מדהים, מומלץ מאוד, מיועד לילדים ולמבוגרים
Eran GalEran Gal
07:38 10 Oct 22
לונה פארק ממש כיף!!! מומלץ להגיע מוקדם ולקנות מראש את הכרטיס של התור המהיר!!!אנחנו בהתחלה נכנסנו עם כרטיס רגיל, עמדנו שעה בתור למתקן, לאחר מכן התורים כבר הגיעו לשעתיים ומעלה. שדרגנו לתור מהיר והחוויה השתפרה פלאים.בלי הכרטיס של התור מהיר לא היינו מספיקים לעלות על כל המתקנים שרצינו.amusement park
Yariv AbiYariv Abi
05:49 10 Oct 22
מקום נחמד להעביר יום עם המשפחה, התורים הארוכים הם סיוט ומעצבן שמכניסים יותר אנשים ממה שהמקום הזה יכול באמת להכיל ולשרת. כרטיסים לדילוג על התור עולה יותר מכרטיס הכניסה. בקיצור, נחמד אבל בהשוואה לפרקים אחרים בעולם (כמו ארה"ב וכד'), אז פארק בינוני פלוס.
May BMay B
22:56 11 Sep 22
פארק שעשועים יפה מאוד, מושקע ומתאים לכל הגילאים. מומלץ גם להיכנס למופע התיאטרון, צוות בידור איכותי ומרשים. מומלץ לתכנן יום ארוך בפארק, מי שפחות מתחבר לאוכל ג'אנק פשוט מומלץ להגיע עם אוכל כי המסעדות לא פועלות רצוף וגם לא מעודכן באפליקציה שעות פעילות, הרבה דוכנים היו סגורים למרות שהיה קיץ (העונה).
Uri Ron (URCreative)Uri Ron (URCreative)
15:27 07 Aug 22
מקום ענק, המון מתקנים. צריך להקצות לבילוי שם לפחות 5 שעות. מומלץ להגיע אחרי השעה 18:00 ועד 23:00 בחצי מחיר בדיוק (22 אירו) אחרת המחיר כפול ולמשפחה זה משמעותי. במקום באמת מושקע וכיפי, יחסית התורים קצרים עד חצי שעה. בעיה אחת משמעותית – אם הילד שלכם חסר בחצי סנטימטר כדי להגיע לגובה של 1.4 מטר – לא יכניסו אותו למתקנים. הרבה דמעות של ילדים ראיתי שם והרבה הורים מתוסכלים. אחרי המתנה של כל התור, ההתרגשות והצפייה התסכול עצום! מילא היו בודקים בתחילת התור כדי למנוע את עוגמת הנפש. חניה בתשלום. יש נגישות לנכים ושירותים בהרבה מתחמים. אוכל ומסעדות במחירים סבירים.
רוית לוירוית לוי
16:28 28 Jul 22
מקום ענק! כל הזמן מחטאים ומנקים את המתקנים. הכל מסודר ונקי.יש המון!! מתקנים לילדים.היינו עם בן 4 ובת 8 יום שלם היינו בפארק והילדים לא הספיקו לעלות על כל המתקנים. במתחמים של הילדים אין בכלל תורים במתקנים והיה תענוג!מומלץ ממש!!! לקנות כרטיס משולב עם מתחם הלגו לנד. מתאים לילדים.הילדים עפו עליו! לא רצו לצאת.מגלשות מים גם לילדים קטניםלבוא ערוכים עם בגדי החלפה שמפו ומגבת.יש אפשרות ללוקרים ממש נח ונעים!בביתני המזל עם הבובות ממליצה ללכת ישירות על אזור הקליעה בכדורי סליש 4 ניסיונות לקליעה. כל סל מזכה בבובה ענקית!אחרי סל אחד ביקשתי מבעלי להחטיא בכוונה כדי שלא ניתקע עם 2 בטעות.במטוס העלינו אותה ביד ישבה על הילדים קצת כעסו אבל אפשרו.
מיכל במיכל ב
18:06 10 Jul 22
פארק שעשועים ענקי בצפון איטליה.מתאים לילדים בכל הגילאים מקטנטנים עד מבוגרים.בכניסה למתחם מקבלים מפה של הפארק עם רישום מפורט איפה נמצא כל מתקן ומה הרמה שלו, יש 3 רמות של מתקנים.הכחול הוא הכי רגוע ומתאים מפעוטות ומעלה.הכתום הוא קצת יותר מאתגר וגם בתוכו יש מתקנים קלילים וקצת יותר מלחיצים.הצבע האדום הוא הכי אוסטרים שיש וכלול שפע של רכבות הרים עם פיתולים ועוד מגוון מתקנים מטורפים ומושקעים.ישנם הרבה פינות פיקניק עם שולחנות ועצים, הרבה מקומות לקנות שתיה ואוכל.יש לוקרים יחסית בכניסה לפארק שככה אם אתם לא רוצים להסחב עם התיקים הכבדים כל היום אפשר להשאיר שם בתשלום סמלי ולחזור בכל זמן נתון לאסוף את הדברים.הפארק עצמו ענקי וצריך לקחת בחשבון שעושים שם מרחקים גדולים לכן לבוא עם נעליים נוחות.יש מתחם של פארק מים בתוך הפארק עם מגלשות מים וכו', שווה לבדוק אם זה בתוספת תשלום(אנחנו לא היינו שם)ברוב המקומות לא עמדנו הרבה זמן אבל היו כמו מתקנים שעמדנו מעל שעה וביום חום זה היה ממש קשה, מה גם שאין להם מזגנים אז גם בתוך המבנה של המתקן נזלנו מהחום.הילדים נהנו וזה העיקר מבחינתי!
js_loader