הכירו את האטרקציות המומלצות ביותר בדובאי

כך תיכנסו בקלות ובמהירות לכל האטרקציות המומלצות של דובאי וללא תורים!

ברוכים הבאים למדריך האטרקציות המומלצות של דובאי!

דובאי היא אחת הערים היפות והמהנות ביותר בעולם ומציעה אינסוף אפשרויות למטיילים הרבים הפוקדים אותה מדי שנה. דובאי הפכה השנה לאחד היעדים המבוקשים ביותר לתיירים הישראלים וזהו בדיוק הזמן לתכנן בצורה נכונה וחכמה את הטיול, ולבדוק מה אפשר לעשות ולראות שם.

האטרקציות של דובאי פופולריות ומבוקשות ביותר ואם לא תיערכו בהתאם, סיכוי גבוה מאוד שתיאלצו להמתין זמן רב בתורים הארוכים שעשויים להימשך לעיתים שעות רבות. לכן, כדאי מאוד לרכוש כרטיסים מבעוד מועד באמצעות האינטרנט וכך להרוויח גם את קיצור הזמן המשמעותי בתורים וגם לשריין כרטיסים לכל אטרקציה שתבחרו.

אז כדי לצמצם לכם את התכנון והארגון, אספנו לכם כאן את האטרקציות המומלצות והפופולריות ביותר בדובאי שנחשבות ל-Must See וניתן להזמין בהם כרטיסים מראש ולהתחמק מהתורים הארוכים.  הנה הן לפניכם:

האטרקציות המומלצות והמדוברות ביותר בדובאי!

מגדל בורג' ח'ליפה הוא ללא ספק האטרקציה מס' 1 של דובאי. כמו שאר המבנים הגבוהים בעולם, גם הבורג' חליפה מציע כמובן תצפית מהממת על דובאי ועל כל המדבר שמסביבה ומייצר חוויה חד פעמית ועוצרת נשימה לכל תייר שמגיע לדובאי. המגדל מציע כמה אפשרויות שונות של תצפיות פנורמיות מרהיבות לנוף של דובאי.

התצפית הראשונה היא התצפית שבקומות ה-124 וה-125 שמציעה נוף פנורמי ב-360 מעלות. למי שמעוניין בתצפית גבוהה יותר, המגדל מציע גם תצפית בקומה ה-148! שבה תוכלו כבר ממש להרגיש את הגובה העצום של המגדל ואת עוצמתו. המעליות שייקחו אתכם אל התצפיות, הן בין המעליות המהירות ביותר בעולם!

מוזיאון העתיד של דובאי הוא אטרקציה חדשה יחסית בדובאי ונחשב לאחת האטרקציות ה-Must See בעיר. אחד המבנים המרהיבים בעולם גם מבפנים וגם מבחוץ. אל תרשו לעצמכם לפספס ביקור בו. בהחלט חוויה חד פעמית.

מדובר במבנה מיוחד במינו הבנוי כולו בצורת עין אנושית עם אלפי חלונות המעוצבים בצורות של הכתב הערבי. המוזיאון עצמו מתפרס על פני 5 קומות ומוצגים בו מייצגים מדהימים בתחום העתידנות כמו רובוטיקה, אינטליגנציה מלאכותית, הנדסה ביולוגית ועוד.

אטרקציה חדשה ומדוברת ביותר בדובאי היא התצפית Sky Views Observatory שנפתחה לא מזמן ומציעה בראש ובראשונה תצפית עם נוף מרהיב של גורדי השחקים של דובאי. אך גולת הכותרת של המקום היא דווקא האטרקציות שהיא מציעה בנוסף לתצפית שהן החלקה על מגלשת זכוכית או הליכה על קצה התצפית (Edge Walk Experience) בגובה של כ-220 מטרים!

מדובר באטרקציה שהפכה לסופר מבוקשת בדובאי אז כדאי ולשריין לעצמכם כרטיסים בתאריך ובשעה שנוחים לכם.

 המופע לה פרל ביי דרגון (La Perle by Dragone) מציע מופע חוויתי ומרהיב בסגנון המופעים הגדולים של לאס וגאס ומשלב ריקוד, מוזיקה, פעלולים, אקרובטיקה ימית, אקרובטיקה אווירית, מופע אופנועים, ואפקטים מיוחדים.

מדובר במופע מושקע במיוחד וראשון מסוגו שדומה אולי למופעי קרקס שבוודאי יצא לכם לראות, אך ההשקעה הרבה, האפקטים המיוחדים, השילוב עם אקרובטיקה ימית עם בריכת ענק באמצע הבמה, המוזיקה המושקעת והכוריאוגרפיה, הופכים אותו למופע ייחודי שלא תראו אף פעם בשום מקום אחר בעולם.

לצד האטרקציות הנוצצות והידועות של דובאי ישנו עולם שלם של אטרקציות ופעילויות מדבריות פופולריות ביותר שמושכות אליהן מטיילים רבים מכל העולם כולל רבים מישראל. נהוג לכנות אותם "ספארי דובאי".

האטרקציות המדבריות הפופולריות ביותר בדובאי הם טיולי ג'יפים, טיולי גמלים, סנדבורדינג (סקי מיוחד בו גולשים על הדיונות המדבריות) וגם אירוח בדואי מסורתי. ישנם כמה ספקים מרכזיים שמציעים את רוב האטרקציות באמצעות חבילות משולבות. תוכלו למצוא את כל הפרטים על כל סוגי הטיולים באתר הבא.

עוד אטרקציה מדהימה ופופולרית ביותר בדובאי היא סקי דובאי ופארק השלג – אחת האטרקציות השוות והפופולריות ביותר בעיר,  הממוקם בתוך קניון האמירויות העצום, עם מיליוני מבקרים מדי שנה.

מדובר במתחם מקורה ענק של מסלולי סקי שונים לפי רמות שונות (כולל מסלול אחד הנחשב למסלול המקורה הגדול ביותר בעולם). בנוסף, מציע המתחם גם פארק שלג עצום בגודל של 3000 מ"ר עם מגוון פעילויות ואטרקציות לכל הגילאים. המבקרים יכולים לבחור בין כניסה למסלולי הסקי בלבד, או כניסה לפארק השלג.

עוד אטרקציה מהממת וחדשה בדובאי היא התצפית "ויו אוף דה פאלם" (The View at the Palm), המציעה לתיירים אפשרות לצפייה פנורמית ומדהימה של האיים מקומה 52 של אחד המגדלים הגבוהים ביותר בדובאי.

מדובר במרפסת תצפית מיוחדת המוקפת בזכוכיות שקופות הממוקמת בגובה של 240 מטרים בקומה ה-52 של גורד השחקים – "מגדל פאלם" בדובאי. התצפית משקיפה על פאלם ג'ומיירה ועל כל המפרץ הפרסי ב-360 מעלות ומציעה מראה מרהיב ופנורמי של כל האיזור.

האקווריום של דובאי (Dubai Aquarium & Underwater Zoo) המרשים והעצום בגודלו, נחשב לאחד האקווריומים הגדולים ביותר בעולם ומושך אליו מאות אלפי מבקרים מדי שנה.

מדובר כאמור במקום מושקע בטירוף, שכולל מעל 10 מיליון ליטר מים ועם כ-33,000 סוגי דגים שונים ועוד מאות כרישים שונים. האקווריום עצמו מעוצב בדומה לאקווריומים הגדולים בעולם עם מנהרות תת קרקעיות העשויות זכוכית בלבד, כך שההליכה בתוכן נראית כמו הליכה בתוך מעמקי הים.

גן הפרחים בדובאי הנקרא מירקל גרדן (Dubai Miracle Garden) הוא גן הפרחים הגדול בעולם ומציע חוויה משכרת חושים של צבעים ואווירה נפלאה. מדובר בגן עצום בגודלו המתפרס על פני שטח של כ-800 אלף מ"ר ומכיל כ-300 מיליון פרחים וצמחים.

הגן הוקם בהשקעה של מיליוני דולרים ועוצב ברמה הגבוהה ביותר כשתצוגות הפרחים מוצגות ומעוצבות בצורות של קשתות, ארמונות, טירות ומגוון צורות. מדובר בחוויה נפלאה לתיירים ובאחת האטרקציות הפופולריות ביותר בדובאי. מפאת החום הרב, הגן פתוח למבקרים רק בחודשי החורף בין החודשים נובמבר ועד אפריל.

סמוך לבורג' חליפה נמצאת אטרקציה מעולה בדובאי שאסור להחמיץ. מדובר במופע המזרקות המפורסם של דובאי הנחשב למופע המזרקות הגדול בעולם שזכה לביקורות מעולות בקרב גולשים רבים ברשת. אם יצא לכם לראות את מזרקת הקסם בברצלונה, אתם כבר יכולים להבין פחות או יותר במה מדובר, אך המזרקה בדובאי גדולה ומרשימה יותר מכל מופע מזרקות אחר בעולם.

זהו מופע מזרקות מושקע ביותר עם משחקי תאורה ומים מדהימים לצלילים של מוזיקה מקורית מקומית ובינלאומית, וכל זה קורה לרגלי המגדל הגבוה בעולם.

פארקי שעשועים בדובאי שפשוט חייבים להכיר!

פארק המים אטלנטיס אקווה ונצ'ר בדובאי (Atlantis Aquaventure Waterpark) הוא פארק המים הגדול ביותר בדובאי והגדול ביותר במזרח התיכון ואחת האטרקציות התיירותיות המבוקשות והפופולריות ביותר בקרב המטיילים הרבים בדובאי.

מדובר בפארק עצום בגודלו ופופולרי מאוד בקרב התיירים, כולל בקרב המטיילים הישראלים, כשהוא מציע מגוון גדול מאוד של אטרקציות לכל הגילאים וביניהם מתקני מים, מגלשות, מסלולי מים, משפריצים, בריכות גלים ועוד ועוד ואפילו חוף פרטי

מלבד הבניין הגבוה ביותר בעולם, דובאי מתגאה גם באטרקציה מדהימה ושוברת שיאים נוספת – זהו פארק IMG Worlds of Adventure שנחשב לפארק השעשועים המקורה הגדול ביותר בעולם.

זהו פארק עצום בגודלו ועשיר באינספור מתקנים, פעילויות ומופעים שונים. חלק ממתחמי הפארק הוקמו בשיתוף פעולה עם חברת מארוול וכך מתקנים רבים כמו גם הפעילויות והמופעים השונים, נוצרו בהשראת סרטי החברה הידועים והדמויות הידועות של סרטי מארוול.

פארק ריאל מדריד (Real Madrid World) הוא פארק שעשועים חדש בדובאי שהוקם בשיתוף פעולה עם קבוצת הכדורגל הידועה ומציע חוויה מושלמת לאוהדי הקבוצה שמגיעים לדובאי.

הפארק מציע 16 מתקנים שונים לצד מוזיאון מושקע ואינטראקטיבי ישנה גם חנות ובה תוכלו לקנות פריטים עם המותג של ריאל מדריד ומזכרות שונות, ושתי מסעדות הממוקמות בתוך מתחם הפארק. מחיר הכרטיסים: 75 יורו.

כמו ערים רבות ברחבי העולם, גם בדובאי תמצאו את הפארק לגולנד דובאי האהוב והפופולרי מאוד בקרב משפחות עם ילדים. זהו פארק גדול מאוד המחולק ל-6 מתחמי נושא – Factory, Mini Land, Lego City, Adventure, Imagination ו-Kindoms. כל אחד מהם מכיל סוגים שונים של מתקנים המתאימים לכל סוגי הגילאים.

סה"כ מכיל הפארק למעלה מ-40 מגלשות ומתקנים שונים. בסביבות הפארק ישנם כ-15,000 מודלים שונים של לגו שנבנו בעזרת לא פחות מ-60 מיליון אבני לגו!

לצד פארק השעשועים לגולנד דובאי, תוכלו למצוא גם את פארק המים של לגולנד – פארק שעוצב כולו במיוחד למשפחות עם ילדים ופחות עבור צעירים. ניתן למצוא בפארק מעל 20 מגלשות מים שונות, בריכת גלים, משפריצי מים ועוד מתקנים ופעילויות מים רבות.

חשוב לציין שהפארק מכיל הרבה מאוד מתקני מים המתאימים לקטנטנים כך שאפשר להגיע גם עם גילאי 3 ומעלה ולמצוא הרבה מאוד מתקנים לבלות בהם.

פארק Motiongate שנפתח לפני כמה שנים בלבד, הוא ללא ספק אחד המצליחים ביותר מבין הפארקים השונים בדובאי ומושך אליו מטיילים ישראלים רבים.

מדובר בפארק שעשועים עצום בגודלו שעוצב ונבנה בהשראת עולם הסרטים ההוליוודי כאשר כל מתקניו קשורים ומעוצבים לפי סרטים ידועים של אולפני הקולנוע הגדולים של ארה"ב. מתקני הפארק מגוונים מאוד וכוללים מגלשות גדולות, קרוסלות, מתקני אקסטרים שונים ועוד.

ועוד כמה אטרקציות סופר מגניבות בדובאי!

אחת הפעילויות הפופולריות בקרב מטיילים רבים בדובאי היא להכיר את האיזור באמצעות שייט. ישנם סוגים רבים של שייט בדובאי המשתנים לפי משך זמן ולפי מיקום. ישנו גם שייט פופולרי במיוחד המשלב בתוכו צפייה במופע המזרקות הידוע שלמרגלות הבורג' ח'ליפה.

זוהי פעילות מהנה במיוחד ופופולרית מאוד. כדאי להזמין את הכרטיסים מראש.

אם אין לכם בעיה של תקציב, זוהי אחת האטרקציות השוות ביותר בדובאי – טיסה פרטית במסוק מעל קו הרקיע של דובאי. מעל כל האיזורים הידועים בדובאי כולל את איזור המגדלים ובראשם הבורג' ח'ליפה, וגם טיסה מעל איי התמרים המלאכותיים המדהימים. ישנם סוגים שונים של טיסות המשתנות לפי משך הטיסה.

עוד אטרקציה מומלצת בדובאי שאי אפשר לפספס, היא המסגרת של דובאי (Dubai Frame) שזכתה להגדרה המוזרה "מסגרת התמונה הגדולה בעולם". לא מדובר כמובן במסגרת תמונה אמיתית, אלא בעוד מבנה אדריכלי וגרנדיוזי בגובה עצום של 150 מטרים המדמה את עצמו למסגרת תמונה, ומפריד למעשה בין דובאי החדשה לישנה.

גם מבנה ייחודי זה מציע כניסה לתיירים שיוכלו למצוא בפנים, תצפית פנורמית מעולה לרחבי דובאי, מידע נרחב על הקמת המבנה ועוד פעילויות אינטראקטיביות שונות. מומלץ מאוד להיכנס לבפנים ולרכוש כרטיסים עוקפי תור כדי להימנע מהמתנה ארוכה בתורים.

כוכב הלכת הירוק דובאי (The green Planet), הוא אטרקציה תיירותית פופולרית ביותר בדובאי והפכה למבוקשת מאוד בקרב המטיילים הישראלים, במיוחד עבור משפחות עם ילדים.

מדובר במתחם מקורה גדול ומושקע, הממוקם בתוך קניון סיטי ווק דובאי (City Walk), ומדמה יער טרופי עם צמחייה מותאמת ומגוון גדול של ציפורים, זוחלים, קופים, עצלנים ועוד מגוון יצורים שחיים בסביבה טרופית. המטיילים שכבר הספיקו לבקר במקום, העניקו לו ציונים וביקורות מעולות ברשת.

אחת האטרקציות התיירותיות בדובאי שללא ספק כבשה את המטיילים הישראלים, היא הכפר הגלובלי בדובאי שמציע מעין שילוב של קניון, שוק ופארק שעשועים.

מדובר במתחם ענק המחולק לביתנים שונים כשכל בין מוקדש למדינה אחרת בעולם. המקום עמוס בפעילויות שונות, אטרקציות, שווקים, ירידים והרבה מאוד אוכל ואווירה.

איה דובאי (AYA Universe) הוא פארק אינטראקטיבי ייחודי במינו המחולק ל-12 מתחמים ומציע חוויה מיוחדת עם אפקטים מיוחדים.

מדובר במבנה עצום בגדולו השוכן בתוך קניון Wafi City ומתפרס על פני שטח של כ-4000 מ"ר. הפארק מחולק ל-12 מתחמים שונים כשכל מתחם מוקדש לנושא אחר ביקום כגון מערכות הכוכבים, הזוהר הצפוני, מפלים, נהרות ועוד

דובאי נחשבת לגן עדן של ממש לאוהבי הספורט הימי ומציעה מגוון עצום של אטרקציות ופעילויות ספורט מיוחדות על הים כגון פלייבורד, סקי ג'ט, סירות מירוץ מיוחדות, אופנועי ים ועוד.

מטיילים רבים מכל העולם וביניהם מטיילים רבים מישראל, מגיעים לחופים של דובאי כדי ליהנות ממגוון מתקני הספורט הימי שדובאי מציעה. תוכלו למצוא בעמוד הבא את כל האפשרויות השונות.

אטרקציה משגעת בה תוכלו ממש לעוף באוויר בדומה לחללית.

מוזיאון מקסים לכל המשפחה שמציג אשליות אופטיות מדהימות.

לאמיצים ולנועזים: האומגה בג'בל גייס בדובאי מוגדרת רשמית כאומגה הארוכה ביותר בעולם. לא להחמיץ!

ארוחה במסעדה של השף המפורסם ביותר בעולם – גורדון רמזי. הכרטיס כולל מנה ראשונה, עיקרית וקינוח.

הסעה וסיור באחד המלונות המפוארים ביותר בעולם – מלון בורג' אל ערב המדורג 7 כוכבים.

דולפינריום מצוין בו תוכלו לצפות במופעים מושקעים של דולפינים, כלבי ים, ציפורים ועוד.

נקודות חשובות במדריך

copyrights©