האטרקציות המומלצות ביותר בפולין - המדריך השלם!

כך תיכנסו בקלות ובמהירות לכל האטרקציות המומלצות של פולין ללא תורים!

ברוכים הבאים למדריך האטרקציות המומלצות של פולין ל-2022!

פולין היא אחת המדינות המהנות ביותר לתיירים ומציעה הרבה מאוד אפשרויות למטיילים הרבים הפוקדים אותה מדי שנה. פולין (ובמיוחד הערים ורשה וקרקוב), הייתה תמיד אחד היעדים המבוקשים ביותר לתיירים הישראלים וזהו בדיוק הזמן לתכנן בצורה נכונה וחכמה את הטיול, ולבדוק מה אפשר לעשות ולראות שם.

האטרקציות של פולין פופולריות ומבוקשות ביותר ואם לא תיערכו בהתאם, סיכוי גבוה מאוד שתיאלצו להמתין זמן רב בתורים הארוכים שעשויים להימשך לעיתים שעות רבות. לכן, כדאי מאוד לרכוש כרטיסים מבעוד מועד באמצעות האינטרנט וכך להרוויח גם את קיצור הזמן המשמעותי בתורים וגם לשריין כניסה לכל אטרקציה שתבחרו.

אז כדי לצמצם לכם את התכנון והארגון, אספנו לכם כאן את האטרקציות המומלצות והפופולריות ביותר בפולין שנחשבות ל-Must See וניתן להזמין בהם כניסה מראש ולהתחמק מהתורים הארוכים.  הנה הן לפניכם:

האטרקציות המומלצות ביותר בפולין

פארק אנרג'ילנדיה (Energylandia) הוא פארק השעשועים הגדול בפולין (והרבה יותר גדול מהפארקים של ישראל) והוא שוכן כחצי שעה נסיעה מהעיר קרקוב. זהו פארק שאתם חייבים להגיע אליו. הפארק זכה בשבחים רבים ממטיילים ישראלים רבים שביקרו בו והוא יודע בזכות המתקנים המעולים וההמתנה הקצרה בתורים. לא להחמיץ!

זוהי כמובן לא אטרקציה, אבל ביקור במחנה אושוויץ הוא אחד המקומות שחשוב וכדאי לבקר בהם אם אתם מגיעים לפולין. זהו סיור מטלטל באחד המקומות האכזריים ביותר שידע המין האנושי אך מזכיר לכולנו כי לעולם לא עוד! אפשר למצוא סיורים משולבים עם הסעה פרטית מוורשה או מקרקוב. הסיור כולל הדרכה של מדריך מקומי מקצועי.

בית החרושת לאמייל של אוסקר שינדלר (Oskar Schindler's Enamel Factory) הוא אחד המוזיאונים המעניינים ביותר בפולין. זהו מוזיאון מושקע שזכה לביקורות מעולות ברשת.

מוזיאון מושקע ומעולה בורשה המציג תערוכות אינטראקטיביות המבוססות כולן על אשליה אופטית באמצעות אפקטים של אורות צבעוניים, מראות ועוד. מצוין למשפחות עם ילדים.

רשימת האטרקציות שבמדריך

copyrights©