איך תוכלו להיכנס בקלות ובמהירות וללא תורים לדואומו המפורסם של מילאנו?

הדואומו של מילאנו הוא אולי המומונט המפורסם ביותר והמזוהה ביותר עם העיר האיטלקית המקסימה ונחשב לאטרקציה התיירותית מס' 1 בעיר. מיליוני מטיילים מבקרים בדואומו מדי יום וביניהם גם מטיילים ישראלים רבים שבוחרים להיכנס לתוך המבנה המרשים והעצום שממוקם בלב מרכז מילאנו וכולל גם מוזיאון מעניין בפנים.

הדואומו של מילאנו הוא למעשה קתדרלה עצומה הנחשבת לאחת מהגדולות בעולם. הדואומו מסמל גם את שיא תפארתה של הבנייה הגותית המיוחדת וקשה להתעלם מהמראה הייחודי של הקתדרלה. שהו מבנה מרשים ביותר הן מבחוץ והן מבפנים ומומלץ מאוד להיכנס לתוכו ואף לעלות לגג כדי ליהנות מהנוף הפנורמי הנשקף משם.

חשוב לדעת שזהו אחד האתרים המבוקשים ביותר במילאנו והכניסה למקום עמוסה בכל שעה במהלך היום ובכל עונות השנה. התורים בכניסה יכולים לעיתים להימשך זמן רב ואחת הדרכים הטובות והמומלצות להימנע מההמתנה, היא באמצעות רכישת כרטיסי עוקפי תור באינטנרט שמציעים כניסה מהירה לקתדרלה ללא המתנה בתור (Skip the Line).

ישנם אתרים רבים המציעים כרטיסים לדואומו במילאנו באמצעות האינטרנט. מומלץ לבחור באתר המציע אפשרות של כרטיסים דיגיטליים הניתנים להורדה ישירות לטלפון הנייד מבלי הצורך להדפיס את הכרטיסים ובתמיכה טובה וזמינה בכל שעות היממה.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים כרטיסים לדואומו במילאנו?

 

קתדרלת מילאנו (Duomo di Milano), היא קתדרלה גותית מפורסמת, גדולה ומורכבת הנמצאת במילאנו שבאיטליה. קתדרלת מילאנו היא הקתדרלה הקתולית השנייה בגודלה, רק קתדרלת סביליה גדולה ממנה. אורכה הוא 157 מטר, גובה אולם התווך שלה הוא 45 מטר וגובהה בשיא (פסל המדונה המפורסם) הוא 108.5 מטרים. כ-40,000 איש יכולים לעמוד בתוכה. החלונות הגדולים של בית המקהלה נחשבים לגדולים בעולם.

הקתדרלה היא אחד המבנים הגותיים הבולטים ביותר באיטליה, אשר סגנונה קרוב הרבה יותר לגותיקה הצרפתית מאשר לאדריכלות האיטלקית של תקופתה. הבניין העצום בנוי מלבנים ומצופה בשיש מהמחצבות שתרם ג'אן גאליאצו ויסקונטי. התיקונים והתחזוקה של המבנה מורכבים מאוד. גג הקתדרלה פתוח לתיירים תמורת תשלום וממנו אפשר לראות על נקלה את יער הצריחונים המזדקרים מהקתדרלה, אך גם להבחין בפרטי פיסול שאחרת לא היה ניתן להעריכם.