מצודת לונדון

איך תיכנסו במהירות ובקלות למצודת לונדון הפופולרית ללא המתנה בתורים הארוכים?

 איך תוכלו להיכנס במהירות וללא המתנה ארוכה בתור למצודת לונדון המרשימה והפופולרית?

מצודת לונדון היא טירה מלכותית ומרשימה הנחשבת לאטרקציה תיירותית פופולרית מאוד בלונדון ומושכת אליה מדי שנה מיליוני מבקרים מכל העולם, ביניהם גם מטיילים ישראלים רבים. המצודה דורגה באתר טריפ אדווייזר הידוע במקום ה-8 מבין למעלה מ-2000 אטרקציות שונות בלונדון.

המצודה ממוקמת על נהר התמזה, סמוך לגשר מצודת לונדון הידוע (שגם הוא אחד האטרקציות המפורסמות בלונדון) ומציעה למבקרים בה מבט מקרוב אל אחד המבנים המרתקים של אנגליה ששימש בעבר כבית כלא קשוח, מחסן נשק, גן חיות ושימושים נוספים עוד מימי ויליאם הכובש ועד היום. כיום, המצודה מציעה למבקרים להיכנס ולסייר בכל החדרים והמתחמים השונים.

זהו אחד האתרים העמוסים ביותר בלונדון ואם אתם לא רוצים להמתין זמן רב בתורים לקופות הכרטיסים, מומלץ מאוד להזמין באינטרנט כרטיסים מבעוד מועד (או אפילו כרטיסי VIP). כשמגיעים למצודה, ניגשים מיד לכניסה, ונכנסים עם הסמארטפון, ללא הצורך להמתין בתור בקופות הכרטיסים. זוהי הדרך הפופולרית ביותר כיום להגיע למצודה.

ישנם אתרים רבים המציעים כרטיסים למצודת לונדון באמצעות האינטרנט. אתר "Tiqets" למשל, הנחשב לאחד האתרים הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים, מציע כרטיסים אונליין ומציע גם אפשרות להוריד את הכרטיסים ישירות לטלפון הנייד מבלי הצורך להדפיס את הכרטיסים.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים כרטיסים למצודת לונדון?

* זהו מקום מבוקש מאוד ולכן מומלץ לרכוש את הכרטיסים כמה שיותר זמן מראש, כדי לשריין לעצמכם את התאריך והשעה הנוחים לכם.

* מומלץ להגיע בשעות הבוקר המוקדמות. אלו הן השעות בהם המקום הכי פחות עמוס במבקרים.

* מטיילים רבים בוחרים להזמין סיור מודרך למצודת לונדון הכולל סיור ע"י מדריך מקצועי, שייט על התמזה וכניסת VIP שמציעה כניסה מוקדמת לפני כניסת הקהל.

* כדאי גם לשקול לרכוש את הכרטיס The London Pass שמקנה הנחה משמעותית מאוד אם תבחרו ללכת להרבה אטרקציות בלונדון. הכרטיס כולל כניסה חופשית וחינמית למעל 80 אטרקציות שונות בלונדון וכולל גם סיור חינם באוטובוס תיירים (hop-on hop-off) והנחות נוספות.

* מומלץ לרכוש כרטיסים דיגיטליים שמאפשרים כניסה באמצעות טלפון הנייד שלכם ללא הצורך בהדפסת הכרטיסים (פשוט מציגים את הסמארטפון בכניסה, ונכנסים).

מצודת לונדון

הארמון המלכותי והמצודה של הוד מלכותה , הידוע יותר בכינויים מצודת לונדון או הטאוור (Tower of London), היא טירה מלכותית השוכנת על הגדה הצפונית של נהר התמזה במרכז לונדון, בירת הממלכה המאוחדת. המצודה נמצאת בשטחו של הרובע הלונדוני טאוור האמלטס, ומופרדת מהקצה המזרחי של הסיטי של לונדון על ידי האזור הידוע בכינוי "גבעת המצודה".

המצודה מילאה תפקיד בולט בהיסטוריה של אנגליה. היא הייתה נתונה תחת מצור מספר פעמים, והשלטון בה היה חשוב עבור מי שרצה לשלוט במדינה. המצודה שימשה לאורך השנים כמחסן נשק, כבית אוצר, כגן חיות, כמקום משכנה של המטבעה המלכותית, כמשרד למסמכים ציבוריים, וכמקום משכנם של תכשיטי הכתר של הממלכה המאוחדת. כיום המצודה היא אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר של לונדון. היא מנוהלת על ידי קרן הצדקה "הארמונות המלכותיים ההיסטוריים", ובשנת 1988 הוכרזה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית.