איך תוכלו להיכנס בקלות ובמהירות למוזיאון מאדאם טוסו המצליח והפופולרי בברלין?

מוזיאון מאדאם טוסו בברלין הוא אחד האטרקציות הפופולריות ביותר בקרב משפחות עם ילדים בברלין ופופולרי במיוחד גם בקרב המשפחות הישראליות. זהו כמובן סניף אחד מתוך רבים של רשת מוזיאוני השעווה המפורסמת המחזיקה סניפים רבים ברחבי העולם. הסניף הברליני, ידוע כאחד המוצלחים מביניהם.

המוזיאון ממוקם בלב מרכז ברלין, סמוך לאטרקציות ידועות רבות, ומציע למבקרים בו צפייה מקרוב בפסלי השעווה של האנשים הידועים והמפורסמים ביותר בעולם. טיילור סוויפט, אלברט איינשטיין, ג'ורג' קלוני או היידי קלום,  הם רק חלק קטן מהפסלים המוצגים לראווה במוזיאון.

זהו אחד האתרים העמוסים ביותר בברלין ואם אתם לא רוצים להמתין זמן רב בתורים לקופות הכרטיסים, מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש באינטרנט, ללא צורך להמתין בתור בקופות הכרטיסים. כך בכניסה, תוכלו להגיע ישירות לעמדת ה-VIP ולהיכנס ישירות בכניסה. זוהי הדרך הפופולרית ביותר כיום להגיע למוזיאון.

ישנם אתרים רבים המציעים כרטיסים למאדאם טוסו ברלין באמצעות האינטרנט ולעקוף את התורים. מומלץ לבחור באתר אמין ומוכר שמציע כרטיסים דיגיטליים מבלי הצורך בהדפסת הכרטיסים ושירות תמיכה נוח וזמין .

מאדאם טוסו (Madame Tussauds) היא רשת של מוזיאונים לבובות שעווה הקרויה על שם מארי טוסו. סניפה הראשי של הרשת נמצא בלונדון שבאנגליה. המוזיאונים ברשת זו מציגים אישים היסטוריים או אישים מפורסמים בכל תחום שהוא (מדינאים, בדרנים וכדומה), במטרה להמחיש כיצד נראו ומה עשו, בעזרת בובות השעווה המוצגות בהם.

למוזיאון המצליח סניפים נוספים בערים מתיירות נוספות, כגון אמסטרדם, ברלין, בנגקוק, הונג קונג, פריז, וושינגטון, לאס וגאס, וינה וניו יורק. הבובות במוזיאונים השונים אינן זהות, ובכל מקום ניתן למצוא בובות המתאימות לרוח המקום, וכן בובות של ידוענים או פוליטיקאים מקומיים, שאין להם מקום במוזיאון במדינה אחרת.