מוזיאון העתיד דובאי

כל מה שצריך לדעת לפני ביקור במוזיאון העתיד המדהים בדובאי!

כל מה שצריך לדעת לפני ביקור במוזיאון
העתיד המדהים בדובאי!

איך תיכנסו בקלות ובמהירות למוזיאון העתיד החדש והמדהים בדובאי?

מוזיאון העתיד בדובאי הוא מבנה שפשוט לא ניתן להתעלם ממנו. מדובר באחד המבנים המיוחדים והמאתגרים ביותר בעולם כולו ומאז פתיחתו בתחילת השנה, הפך גם לאחת האטרקציות המבוקשות והפופולריות ביותר בדובאי.
 
אז על מה כל הרעש? ובכן, מדובר במבנה מיוחד במינו הבנוי כולו בצורת עין אנושית עם אלפי חלונות המעוצבים בצורות של הכתב הערבי. המוזיאון עצמו מתפרס על פני 5 קומות ומוצגים בו מייצגים מדהימים בתחום העתידנות כמו רובוטיקה, אינטליגנציה מלאכותית, הנדסה ביולוגית ועוד.
 
חשוב לדעת כי זהו כיום אחד המקומות העמוסים והמבוקשים ביותר בדובאי ולכן מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט כדי לשריין לעצמכם כרטיסים פנויים בתאריך ובשעה הנוחים לכם.
 
ישנם אתרי תיירות רבים ברשת המציעים כרטיסים למוזיאון העתיד בדובאי כמו למשל אתר "Tiqets", בהם ניתן לרכוש כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט. חשוב לוודא כי הכרטיסים הם דיגיטליים וכך גם תוכלו להימנע מהדפסת הכרטיסים ולהיכנס פשוט באמצעות הטלפון הנייד שלכם.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים כרטיסים למוזיאון העתיד בדובאי?

* המוזיאון ממוקם במרכז דובאי וקל מאוד להתנייד לשם באמצעות המטרו (הקו האדום) או באמצעות האוטובוסים (קווים 27,29 או X22).

* מומלץ מאוד להזמין את הכרטיסים כמה שיותר זמן מראש כדי לשריין לכם כרטיסים בזמן נוח ובתאריך ובשעה הנוחים לכם.

*מומלץ לבחור באתרים ידועים ומהימנים המציעים גם אופציה של ביטול חינם (Free Cancellation) במידת הצורך.

דובאי

דובאי היא אחת משבע אמירויות המרכיבות את איחוד האמירויות הערביות במפרץ הפרסי. האמירות נמצאת דרומית-מערבית לשארג'ה וצפון-מזרחית לאבו דאבי. דובאי היא האמירות השנייה בגודלה באיחוד (4,114 קמ"ר), לאחר אבו דאבי, והיא בעלת האוכלוסייה הגדולה ביותר. בירת האמירות דובאי היא העיר דובאי, והעיר המאוכלסת ביותר באיחוד כולו.

דובאי מציעה מגוון עצום של אטרקציות תיירותיות מהמדרגה הראשונה ומאז הסכמי אברהם בין איחוד האמירויות לישראל, הפכה לאחד מיעדי התיירות המבוקשים ביותר בקרב המטיילים מישראל.