מוזיאון לואי ויטון פריז

המדריך השלם לביקור במוזיאון לואי ויטון הפופולרי בפריז!

מוזיאון לואי ויטון בפריז הוא ללא ספק אחת האטרקציות התיירותיות הטובות ביותר שתמצאו בפריז. אז במה בדיוק מדובר ומה תוכלו לראות שם? איך מגיעים למוזיאון? כמה עולים כרטיסים? ואיך עוקפים את התורים הארוכים בכניסה? קבלו את המדריך השלם לביקור במוזיאון המרהיב והמרתק של פריז.

מאת: אורי צור

מוזיאון לואי ויטון הוא אחד המוזיאונים המבוקשים והטובים ביותר בפריז ואהוב מאוד גם על המטיילים הישראלים. המוזיאון, הממוקם ברובע הששה עשר בפריז ביער בולון, הוקם יחסית לא מזמן ב-2006 וזוכה לפופולריות עצומה ולמעל מיליון מבקרים מדי שנה.

זהו אחד האתרים הפופולריים ביותר כיום בקרב התיירים בפריז וכדאי מאוד להיערך בהתאם. במדריך הבא, אציג לכם את כל מה שמומלץ לראות במוזיאון המצוין הזה כולל טיפים החשובים שכדאי לדעת, מחירי כרטיסים, עקיפת התורים ועוד. אז מבלי לבזבז עוד זמן, בואו נתחיל.

מה אפשר לראות במוזיאון?

מדובר באחד המבנים המרשימים והמרהיבים ביותר בפריז אותו תכנן ועיצב אדריכל העל האמריקאי פרנק גרי שאחראי לכמה מהמבנים המפורסמים ביותר בעולם כמו הבית הרוקד בפראג, מוזיאון גוגנהיים בספרד ואפילו את מוזיאון הסובלנות בירושלים.

חווית הביקור במוזיאון לואי ויטון מתחילה כבר מבחוץ למוזיאון. סגנון הבנייה הייחודי והמרהיב, הופך את המבנה לאחד המיוחדים ביותר שתראו כשהוא משלב בין בטון ובין "קליפות" של משטחי זכוכית צבעוניים.

אותם משטחי זכוכית, יוצרים גם מראה מיוחד של מפלסים וחללים ייחודיים גם בתוך המבנה כשמוצגים והתערוכות פזורים בכל החללים השונים. המוזיאון עצמו מציג אומנות מודרנית של מיטב האמנים המובילים באמנות המודרנית באמצעות תערוכות קבועות לצד תערוכות מתחלפות.

כרטיסים למוזיאון לואי ויטון - כמה עולים כרטיסים? מאיפה כדאי לקנות? ואיך עוקפים את התורים?

מחיר הכרטיסים למוזיאון לואי ויטון עומדים על כ-16 יורו לאדם מגיל 3 ומעלה. ניתן לרכוש כרטיס משפחתי ב-32 יורו הכולל כניסה לזוג ועד 4 ילדים בכרטיס אחד. ניתן כמובן לרכוש את כרטיסים בקופות המוזיאון אך מכיוון שהתורים בקופות ארוכים ביותר, מרבית המטיילים בוחרים לרכוש מראש באינטרנט כרטיסים מיוחדים ללא תור (Premium Access).

כרטיסים אלו, שעולים 22 יורו לאדם, מציעים כניסת VIP ללא תורים למוזיאון ולתערוכות המתחלפות וכוללים גם שאטלים חינמיים היוצאים וחוזרים משער הניצחון למוזיאון. תוכלו למצוא כרטיסים כאלו בעמוד הבא באתר "Tiqets" המצוין והפופולרי מאוד בקרב המטיילים הישראלים. שימו לב: אלו כרטיסים דיגיטליים ואין צורך להדפיסם. יש להגיע לכניסת הפרימיום של המוזיאון ולסרוק את הטלפון הנייד עם הכרטיסים.

בנוסף, תוכלו למצוא גם שילובים של כרטיסים מוזלים למוזיאון יחד עם אטרקציות מומלצות נוספות בפריז כגון כרטיסים למוזיאון לואי ויטון + שער הניצחון (בעמוד הבא), כרטיסים למוזיאון לואי ויטון + מוזיאון האורנז'רי המצוין (בעמוד הבא) או כרטיסים למוזיאון לואי ויטון + מוזיאון ד'אורסיי (בעמוד הבא).

אתר נוסף מומלץ שמציע גם הוא כרטיסים עוקפי תור למוזיאון לואי ויטון הוא אתר "GetyourGuide". תוכלו להזמין אותם מהעמוד הבא.

שריינו תאריכים למוזיאון לואי ויטון בפריז

שעות פעילות ודרכי הגעה

מוזיאון לואי ויטון ממוקם ביער בולון שבמרכז פריז. הדרך הקלה והפופולרית ביותר להגעה לשם היא באמצעות השאטלים הקבועים שיוצאים כל 15-20 דקות משער הניצחון. ההסעה כלולה ברכישת כרטיסי הפרימיום כפי שהסברנו קודם.

אם אתם מעוניינים להגיע עצמאית, תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות האוטובוסים 244 ו-63 שעוצרים בתחנת "Fondation L. Vuitton" הנמצאת ממש סמוך למוזיאון. מומלץ להיעזר באפליקציית המפות של גוגל שתיקח אתכם עד לפתח המקום מכל מקום בפריז.

שעות הפעילות של המוזיאון הן בכל ימות השבוע מלבד יום שלישי בין השעות 10:00 בבוקר (11:00 בבוקר ביום רביעי, חמישי ושישי) ועד 20:00 בערב (21:00 בערב ביום שישי).

טיפים והמלצות על מוזיאון לואי ויטון בפריז ממטיילים שכבר ביקרו שם

  • "מוזיאון מדהים. בעיקר המבנה המשוגע והמיוחד. מומלץ לבלות שם לפחות שעתיים שלוש. ישנה גם מסעדה לא רעה בקומת הכניסה".
  • "אם אתם מגיעים עם ילדים, יש פארק מקסים לילדים ליד המוזיאון שאפשר לבלות לאחר הביקור".
  • "הגענו עם השאטל. הכי פשוט וקל מבלי להסתבך. התערוכה העכשווית של אנדי וורהל מצויינת. ממליצה בחום על ביקור. לא לפספס!".
  • "לא ברור מה יותר מעניין – המבנה שבחוץ, או המבנה מבפנים".
  • "תורים ארוכים מאוד בקופות. כדאי מאוד לרכוש כרטיסים מראש אחרת לפחות שעה בתור".

נקודות חשובות במדריך