סיור באצטדיון של פריז סן ז'רמן

כל מה שרציתם לדעת על סיור באצטדיון פארק דה פרנס בפריז

איך מזמינים בקלות ובמהירות סיור לאצטדיון של מסי וחבריו בקבוצת הכדורגל פריס סן ז'רמן – "Parc des Princes"?

המעבר של שחקן הכדורגל המצליח ליונל מסי לקבוצת הכדורגל פריז סן ז'רמן יצר ביקושים עצומים לסיורים באצטדיון הקבוצה – פארק דה פראנס, וכיום זוהי אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות והמבוקשות ביותר בפריז.
 
במה בדיוק מדובר? ובכן, מדובר בסיור מקיף אל עולם מאחורי הקלעים של קבוצת פריז סן ז'רמן בהם משחקים כיום כמה מהכוכבים הגדולים בעולם כמו מסי, אמפבה או ניימאר, שבו ניתן להכיר מקרוב את הקבוצה והשחקנים.
 
הסיור כולל ביקור מקרוב באצטדיון המרשים של פריז, סיור בחדר ההלבשה של השחקנים, ספסלי השחקנים במגרש, חדר מסיבות העיתונאים, חדר הפרסים ומוזיאון הקבוצה וחדרי ה-VIP. הסיור מלווה גם במדריך אודיו מותאם.
 
מפאת הביקוש הרב, מומלץ להזמין את הסיור כמה שיותר זמן מראש כדי לשריין לעצמכם סיור בתאריך ובשעה המתאימים והנוחים לכם. תוכלו להזמין את הסיור מראש באתרי תיירות מובילים כמו "Tiqets" או "Get your guide" המציעים כרטיסים דיגטיליים ללא המתנה בתור.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים סיור באצטדיון פארק דה פראנס?

* מומלץ להזמין כמה שיותר זמן מראש את הסיור, אחרת לא יישארו לכם כרטיסים פנויים בתאריכים שנוחים לכם.

* מומלץ לרכוש כרטיסים דיגיטליים ולחסוך את הדפסת הכרטיסים. כמו כן, כדאי לוודא שהכרטיסים כוללים גם מדריך אודיו.

*מומלץ לבחור באתרים ידועים ומהימנים המציעים גם אופציה של ביטול חינם (Free Cancellation) במידת הצורך.

פארק דה פרנס

פארק דה פרנס הוא האצטדיון הביתי של קבוצת הכדורגל פריז סן-ז'רמן ועד הקמת אצטדיון סטאד דה פראנס לפני מונדיאל 1998 שנערך בצרפת, היה גם אצטדיון הבית של נבחרת צרפת בכדורגל ונבחרת צרפת ברוגבי.

האצטדיון אירח מספר פעמים את משחקי המונדיאל, את גמר גביע אירופה לאלופות, את גמר גביע אירופה למחזיקות גביע ואת גמר גביע אופ"א. לאחר שיפוץ האצטדיון ב-2015, התארחו בו מספר משחקי כדורגל במסגרת תחרויות יורו 2016.