ספארי מדבר בדובאי

כל מה שרציתם לדעת על טיולי ג'יפים וספארי מדבר בדובאי!

כל מה שרציתם לדעת על טיולי ג'יפים
וספארי מדבר בדובאי!

איך מזמינים וכמה עולים טיולי ספארי מדבר בדובאי? מה הם כוללים ואיך כדאי לבחור? כל מה שצריך לדעת על ספארי מדבר בדובאי!

טיולי ספארי מדבר בדובאי הם הלהיט החם ביותר בתקופה האחרונה במסגרת חופשה בדובאי וישראלים רבים מצטרפים בחודשים האחרונים לתופעה המרתקת והמעניינת שמציעים לנו במרחק טיסה קצר מאוד מישראל.
 
אז על מה כל הרעש? ובכן, מדובר במתחמים מדבריים במאהלים בדואים גדולים הממוקמים מרחק נסיעה קצר ממרכז דובאי ומציעים מגוון פעילויות ייחודיות למדבר הפרסי של דובאי ולמסורת הבדואית המקומית.
 
בין היתר תוכלו למצוא במתחמים אלו טיולי ג'יפים שווים על הדיונות של דובאי, סאנדבורדינג (גלישה על סוג של סקייטבורד על החול), טיולי גמלים בשקיעה או בזריחה, ארוחות על האש באירוח בדואי מיוחד ועוד מגוון פעילויות שוות נוספות.
 
את פעילויות ספארי המדבר של דובאי מומלץ להזמין כמה שיותר זמן מראש כדי להבטיח לכם ולשריין לעצמכם תאריך ושעה נוחים. תוכלו למצוא מגוון פעילויות כאלו באתרי תיירות מובילים כמו "Tiqets" או "Get your guide".

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים טיול ספארי מדבר בדובאי?

* בדרך כלל רוב המתחמים מציעים את כל הפעילויות (טיולי ג'יפים, גמלים, ארוחות וכו') במקום אחד ובכרטיס אחד, לכן חשוב לוודא כי כל פעילות הספארי מדבר שתזמינו ירוכזו במתחם אחד ויהיו כלולים באותו הכרטיס.

* משך פעילות ממוצעת בספארי מדבר של דובאי היא בין 5 ל-8 שעות (משתנה בין ספק לספק). לכן מומלץ לקחת בחשבון לפחות חצי יום.

*מומלץ לבחור באתרים ידועים ומהימנים המציעים גם אופציה של ביטול חינם (Free Cancellation) במידת הצורך.

דובאי

דובאי היא אחת משבע אמירויות המרכיבות את איחוד האמירויות הערביות במפרץ הפרסי. האמירות נמצאת דרומית-מערבית לשארג'ה וצפון-מזרחית לאבו דאבי. דובאי היא האמירות השנייה בגודלה באיחוד (4,114 קמ"ר), לאחר אבו דאבי, והיא בעלת האוכלוסייה הגדולה ביותר. בירת האמירות דובאי היא העיר דובאי, והעיר המאוכלסת ביותר באיחוד כולו.

דובאי מציעה מגוון עצום של אטרקציות תיירותיות מהמדרגה הראשונה ומאז הסכמי אברהם בין איחוד האמירויות לישראל, הפכה לאחד מיעדי התיירות המבוקשים ביותר בקרב המטיילים מישראל.