סגרדה פמיליה

איך תעקפו את התורים הארוכים בכניסה לסגרדה פמיליה בברצלונה?

 כיצד תוכלו לעקוף את התורים הארוכים בכניסה לכנסיית סגרדה פמיליה בברצלונה?

כנסיית סגרדה פמיליה היא אולי האתר הידוע והתיירותי ביותר בברצלונה. הכנסייה המרשימה הזו, פאר יצירתו של אדריכל העל הקטלוני גאודי, נישאת לה בגאווה במרכז העיר ומושכת אליה מיליוני מבקרים מדי שנה.

מדובר באטרקציה העמוסה והמבוקשת ביותר בברצלונה ואם לא תגיעו עם כרטיסים שהוזמנו מבעוד מועד באינטרנט, מצפה לכם תור ארוך במיוחד בקופות הכרטיסים במקום שיכול להגיע אף למעלה משעתיים בתקופות השיא.

לכן, הדרך המומלצת ביותר כיום, היא להזמין כרטיסים מיוחדים באינטרנט (Fast Track) לפי תאריך ושעה מדויקים, וכך לעקוף את התורים הארוכים בקופות, ולהגיע מיד לכניסה לאתר. ללא המתנה בקופות הכרטיסים.

ישנם אתרים רבים בינלאומיים, המציעים כרטיסים אונליין לסגרדה פמיליה שיעניקו לכם כניסה מהירה ללא המתנה בתור. האתר המצוין "Tiqets" למשל, הנחשב כיום לאחד הפופולריים ביותר בעולם, כולל מטיילים ישראלים רבים, הוא אחד מהם, והוא מציע כרטיסים אותם ניתן להוריד ישירות לטלפון הנייד מבלי הצורך בהדפסת הכרטיסים.

מה כדאי לדעת לפני כשרוכשים כרטיסים לסגרדה פמיליה?

* הכניסה הבסיסית לסגרדה פמיליה, אינה כוללת כניסה למגדל, ולכן מטיילים רבים, בוחרים לרכוש כרטיסים הכוללים עלייה למגדל (Tower Access) כדי לקבל את החוויה במלואה.

* מפאת העומס הגדול, כדאי להזמין כרטיסים כמה שיותר זמן מראש, אחרת לא יישארו לכם כרטיסים.

* ניתן גם להיכנס לכנסייה בעזרת סיור מודרך הנמשך כשעה וחצי וכולל כניסה מהירה מדריך דובר אנגלית.

* מומלץ לרכוש כרטיסים דיגיטליים שמאפשרים כניסה באמצעות טלפון הנייד שלכם (פשוט מציגים את הסמארטפון, ונכנסים).

סגרדה פמיליה

סגרדה פמיליה (Sagrada Família) היא כנסייה שתוכננה על ידי אמן המודרניסטה והאדריכל הקטלוני המפורסם אנטוני גאודי. בנייתה החלה בשנת 1883 ולמרות מותו של גאודי בשנת 1926, עבודות הבנייה המשיכו, זאת על אף מחלוקות רבות שנבעו מכך שגאודי לא השאיר תוכניות לפני מותו.

בניית הכנסייה הופסקה בזמן מלחמת האזרחים הספרדית וחודשה שוב בתום המלחמה. למעשה, בנייתה נמשכת עד היום, וצפויה להסתיים ככל הנראה רק בשנת ב-2026. זוהי אחת האטרקציות התיירותיות החשובות של ברצלונה.