האקרופוליס אתונה

איך תעקפו את התורים הארוכים לאקרופוליס המרהיב באתונה?

איך אפשר לעקוף את התורים הארוכים בקופות הכרטיסים לגבעת אקרופוליס המפורסמת באתונה?

ביקור באקרופוליס הוא ביקור חובה לכל תייר באתונה. המבנים האדירים וההיסטוריים הניצבים להם בגאווה על הגבעה במרכז אתונה נחשבים לאתר התיירותי הידוע ביותר בעיר כשהם מושכים לשם מדי שנה מיליוני תיירים מכל רחבי העולם וביניהם גם תיירים רבים מישראל.

הפרתנון, תיאטרון דיוניסוס ושאר המבנים שעל הגבעה בלב העיר העתיקה של אתונה, מציעים מבט היסטורי מרתק לתקופת הזוהר של אתונה ביוון העתיקה. מומלץ לעלות לאתר ולהסתובב לצד העמודים הגדולים והמתחמים השונים, כדי לחוש מקרוב בהיסטוריה המרתקת הזו. בסמוך לשם, נמצא גם מוזיאון האקרופוליס שנחשב גם הוא לאתר מומלץ ומעניין ביותר.

זהו האתר העמוס ביותר באתונה ואם אתם לא רוצים להמתין שעות ארוכות בתורים לקופות הכרטיסים, מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש באינטרנט לפי תאריך ושעה מדוייקים, וכך לעקוף את התורים הארוכים בקופות הכרטיסים.

ישנם אתרים רבים המציעים כרטיסים לאקרופוליס באמצעות האינטרנט ולעקוף את התורים. אתר "Tiqets" למשל, הנחשב לאחד האתרים הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים, מציע כרטיסים אונליין לאקרופוליס ומציע גם אפשרות להוריד את הכרטיסים ישירות לטלפון הנייד מבלי הצורך להדפיס את הכרטיסים.

מה חשוב לוודא לפני שרוכשים כרטיסים לאקרופוליס?

* חשוב לוודא כי הכרטיסים כוללים כניסה לאקרופוליס ללא המתנה בתור בקופות הכרטיסים (Skip the Line).

* מטיילים רבים בוחרים גם להיכנס לאקרופוליס עם ליווי מודרך. הדרכה כזו לוקחת בדרך כלל כ-90 דקות והיא בהחלט מוסיפה לחווית הביקור.

* מטיילים רבים בוחרים גם לרכוש כרטיסים משולבים המשלבים כניסה לאקרופוליס וכניסה למוזיאון האקרופוליס.

* מומלץ לרכוש כרטיסים דיגיטליים שיחסכו לכם את הצורך בהדפסת הכרטיסים. רק להציג את הסמארטפון בכניסה, ולהיכנס.

האקרופוליס

גבעת האקרופוליס באתונה היא האקרופוליס הידועה ביותר מתקופת יוון העתיקה ונמצאת במרכזה ההיסטורי של אתונה העתיקה. המקום נחשב ללב מרכז התיירות באתונה ומהווה מוקד משיכה למיליוני תיירים מרחבי העולם שמבקרים בו מדי שנה.

באקרופוליס באתונה נותרו מבנים ושרידים ארכאולוגיים רבים מתקופת הזוהר של אתונה ובראשם הפרתנון. האקרופוליס מתנשאת לגובה של 150 מטרים מעל גובה פני הים ולעיתים כונתה קקרופיה על שם איש הנחש האגדי קקרופס, שהיה גם מלכה הראשון של אתונה. אתר האקרופוליס כולו מוכר כאתר מורשת עולמית.